Real Time Analytics

Livet På En Kant

Veckans uppdatering på hästarna

Publicerad 2014-03-30 22:08:28 i Hästarna,

Här är senaste veckans uppdatering. Jag har skrivit sjukt lite här senaste tiden. Dessutom har linsen på min kamera blivit skadad så bilderna blir ganska dåliga
Här har vi iaf uppdatering
 
Ante har haft ont i fötterna och har fått vila. Jag ska pröva skogen vid sandtaget imorgon eller tisdag och se om det är bättre där för honom.
Simon tänker jag börjar rida lite till veckan. Det känns som att det börjar vara dags.
Hoppan var och löshoppade och hon är faktiskt riktigt fin. Nu ska plan för 3-årstest göras.
MB ser bara finare och finare ut. Snart tror man inte att det är samma häst som kom i december.
Bruno, hästen som är här för inridning, gör vissa framsteg. Upplägget har blivit lite annorlunda än det var tänkt från början. Jag berättar mer en annan gång. Jag kallade honom Newbie tidigare här i bloggen men vi har nu bestämt att han ska få heta bruno istället.
 
Det är väl ungefär det som hänt senaste tiden. Jag har skaffat mig mer hjälp i stallet då 5 hästar för träning är alldeles för mycket för en person som dessutom jobbar nästan heltid OCH har hand om ett stall själv. Jag vet att jag är knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela