Real Time Analytics

Livet På En Kant

Uppryckning.nu ska det bli -gratis uppstigningspall av "skräp"

Publicerad 2014-03-04 15:14:33 i Hästägarnas bästa spartips, Stallet,

Nu måste jag ta tag och göra något åt stallet där nere. Någonstans har jag helt tappat konceptet. Det här håller inte. En plan ska läggas upp för vad som ska göras och NÄR. Annars blir man så jävla lat. Jag tror att alla är sådana. Jag har liksom aldrig riktigt återhämtat mig sedan jag blev sjuk.
 
Nu ska iaf en plan upprättas.
Idag, eftersom jag tydligen inte skulle jobba ändå, tänker jag kratta. Jag ska börja med området stallet bort till sadelkammaren. Det är lagom och kommer att göra STOR skillnad. Jag lovar före/efterbilder.
Samtidigt ska jag fixa en gratis uppsittningspall av något som för dagen enbart klassas som skräp. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela