Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tjäna pengar på magkänslan

Publicerad 2014-03-27 22:05:50 i Vanlig vardag,

 
Jag köpte ett gäng skjortor häromdagen och folk tyckte jag var knäpp. Det tykckte jag själv också, men idag står jag här och har sålt en tiondel av lagret jag köpte. För mig är det en jäkla bra business på bara en dag. Nu la jag ut dem för ett superpris, men jag vill investera pengarna vidare asap. Det är ju lite så här jag har gjort hela tiden. Den här månadens utmaning till mig själv blev att betala allt med pengar jag tjänar löpande under månadens gång. Jag ska alltså låta den vanliga lönen och kontot bara ligga "vilande". Utmaning var det......  hihi! Den här utmaningen inkluderar även stallkostnader. Kan det gå vägen? Det borde det kunna göra. 

Det ser ut som det just nu iaf. Jag har redan en större order på hästbajs som ska levereras på lördag och då har inte den riktiga annonseringen gjorts ännu. Det här är värsta bajsbusinessen.
 
Nu ska jag sova. Jag har massor att göra imorgon då jag blivit inbokad på mitt första trosparty där jag ska sälja trosor. Det är på kvällen, på dagen har jag mitt vanliga jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela