Real Time Analytics

Livet På En Kant

Projekt sadelkammaren!

Publicerad 2014-03-10 14:13:00 i Vanlig vardag,

Jag fortsatte med projektet med sadelkammaren idag. När jag stod där och målade tänkte jag att allt därinne, inredning, färg osv, faktiskt varit HELT gratis. Fatta, vem kan göra superpiffen Allan på sin sadelkammare helt gratis?

Ska bli spännande med resultatet. Jag ska be min man att sätta upp lysröret jag fick för ett tag sedan. Det är praktiskt med någon som jobbat som elektriker. Dessutom är han väldigt händig. Mycket praktiskt!
 
Har dessutom börjat sälja en del av höet som kaninhö=mycket bra förtjänst och jag får det egna höet billigare. =D
Det gäller att vara kreativ och smart här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela