Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu ska jag hämta nya hästen!

Publicerad 2014-03-17 13:04:00 i Vanlig vardag,

Jag ska precis åka iväg och hämta nya hästen. Det ska bli hur spännande som helst och nu känns det lite som ett projekt faktiskt. Jag har alltid undrat. Hur bra kan man göra det här?
Jag är egentligen inte förtjust i att kalla hästar projekt, men just det här känns lite som ett. Det är ett projekt inombords i mig. Hästen i sig är inte ett projekt. Han är en häst som ska utbildas lite. Förstår ni skillnaden? I mig själv har jag ett projekt i detta arbete och för hästens räkning är det en utbildning.

Nu undrar ni säkert vad och jag lovar att jag ska berätta i ett inlägg. Det inlägget blir antagligen under kvällen. Det blir någon bild på nytillskottet också. Jag ser framemot det här och jag tror att det kommer att bli lyckat. 
 
Ofta är det ryttare som inte kommit så långt som tar sig an sådana här projekt. Jag känner att jag, i det här hänseendet, är en ryttare som kommit längst kunskapsmässigt. Jag säger inte att det är lätt, men jag hoppas kunna åstadkomma en hel del på den kommande månaden.
 
Ni får veta mer i ett inlägg senare under dagen/kvällen. Jag lovar att det även blir bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela