Real Time Analytics

Livet På En Kant

När huvudet vill sprängas

Publicerad 2014-03-19 22:21:36 i Vanlig vardag,

Idag har jag haft huvudvärken från hell. Jag har ingen aning om var den kom ifrån, men nu på kvällskvisten är det bättre. Det kan vara stress. Jag låg sjukt efter med mitt hemmaarbete och jag har MASSOR mer att göra. Det jag låg efter med skulle ha varit färdigt i måndags och det jag ska göra imorgon skulle ha varit färdigt idag. Suck!
Det gäller att jobba snabbt iaf. Det jag ska göra imorgon känns lite lättare för det är mer specifiserat var de vill ha. Nu ska jag sova. Det behövs. Kroppen känns som något katten släpat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela