Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur svårt kan det vara att trava med häst?

Publicerad 2014-03-10 11:29:25 i Vanlig vardag,

Jag hade ut Hoppan på ridbanan nu på morgonen och kom på att jag skulle träna inför 3-årstestet.
Det är nämligen så att man ska visa hästen för hand. Jag skulle alltså springa med henne. Hon tyckte uppenbarligen att jag var helt dum i huvudet. Det var nästan mer backande än vi sprang framåt. Hon fattade ingenting! När vi väl fick till trav dansade hon fram. Det kan nog bli bra det här. En häst som vill showa lite och visa upp sig är ju perfekt och det optimala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela