Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hittat en skitroligt jobb

Publicerad 2014-03-05 14:29:28 i Vanlig vardag,

Problemet är väl bara att det ABSOLUT inte passar in i min livssituation just nu, men vet ni. Det gör inget, för just den tiden som jobbet är kan jag få det att passa in. Det kan också bli så att det är lösningen på hur jag ska komma vidare med det jag vill i livet. Fatta! Jag är så sjukt sugen.
 
Jag ledsnade lite när jag bokstavligen jobbade röven av mig under december och ändå fick ut en lön som kändes som ett hån. Det här jobbet har väl inte högre ingångslön, men det har så mycket mer. Bla så kan jag få till lite betald semester ibland. Hehe!

Nu ska jag bara samla in lite saker jag behöver inför ansökan sedan ska här skickas in ansökan. =)

Det känns redan som att jag fått jobbet. När jag väl fått utbildningen och jobbat min tid som blir avtalad bär det vidare. Det passar perfekt in i tiden med vad jag planerat inför framtiden också. Det här kan bara bli bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela