Real Time Analytics

Livet På En Kant

Att våga!

Publicerad 2014-03-09 22:40:56 i Vanlig vardag,

Jag tänker nog ta och skriva några av de anledningar till att jag tänker säga upp stallet jag hyr idag. Det är ganska självklara saker och om jag ska vara ärlig så kommer nog inte ni tycka att det är särskilt konstigt. Det man läser i en blogg, eller ser av en annan människas liv är ju ofta bara en bråkdel av dennes liv. Så även i det här fallet. Snart kommer då sanningen bakom. Hehe!

Ja, det finns alltid flera sidor av allt och jag tror helt enkelt att jag bara fått nog. Helt plöstligt tog det liksom bara slut. Nu får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela