Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu jävlar!

Publicerad 2014-06-04 10:06:35 i Vanlig vardag,

Igår var en riktig down-dip, men idag är jag på G igen. Helt plötsligt slog hjärnan till och började tänka igen. Jag kom på lösningen. Varför göra saker svårare än de är?

Nu kör jag! Kl 16 stänger tippen och det är första tiden jag måste hålla. Sedan är det en som ska köpa möbel kl 17. Då ska allt som ska "sparat" vara packat. Sedan bär det av till hästarna med L. Tillbaka, köra sakerna som ska magasineras till rätt plats. Då är MITT jobb färdigt. Då blir det sova. Imorgon bär det av mot nya äventyr. Allt löser, bara man öppnar sinnet för möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela