Real Time Analytics

Livet På En Kant

Längtar tillbaka!

Publicerad 2014-06-25 22:50:37 i Vanlig vardag,

Jag vill redan tillbaka. Det här var ett lidande. Sitter med världens bästa L några och det var så roligt att träffa henne. Jargongen oss emellan och hennes gliriga kommentarer har jag saknat. Det är liksom som att en del fattas utan henne. Resten av mitt hjärta är kvar på andra sidan. Nu är det ju mindre än en månad tills hon kommer till mig så vi ser snart igen.
I övrigt vill jag bara tillbaka. Vissa saker saknar jag mer än andra. Tänk imorgon kväll ÄR jag tillbaka. Så skönt. Jag kommer antagligen att gråta en del på vägen tillbaka också. I slutändan blir nog allt bra. Allt blir som det är menat. Jag kände mig filosofisk när jag satt på tåget, men det är bara ord och tankar i mitt huvud.

Nej, nu ska jag ladda inför morgondagen.

Kommentarer

Postat av: Therese och Bente!

Publicerad 2014-06-26 01:03:42

Kom tilbaka vi saknar dig redan!! När kommer du tilbaka i morgon ??♡♡ stooora kramar från oss i norge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela