Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jobbar i mängder

Publicerad 2014-06-12 12:58:22 i Vanlig vardag,

Ja, alltså jag kom en vecka in i juni och jag kommer att ha jobbat mer än heltid när den här månaden är slut. Det var ju det som var planen med att åka, men det blir lite energi över till att skriva här. Idag orkar jag inte heller ta någon promenad. Jag ska bara gå och köpa mig lite kaffe och det finns ingen kaffebryggare här. Jag bor fortfarande kvar i rummet bredvid restaurangen. Det var värsta vattenläckan i huset jag skulle bo i, men det borde vara färdigt till efter helgen.
Annars går det rätt bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela