Real Time Analytics

Livet På En Kant

Första arbetsdagen

Publicerad 2014-06-06 10:26:45 i Vanlig vardag,

Idag ska jag jobba. Jag tror att det går att överleva det här stället. Det är så sjukt vackert överallt. Sedan är det också en otroligt familjär stämning över de som jobbar och alla jag träffat är glada och trevliga. Det brukar båda gott. I natt sov jag i ett av deras övernattningsrum här. Det finns för uthyrning.... ;-)
Idag ska jag få ett annat boende.
Jag är redan inbokad på schema och det här stället passar mig toppen. Det är liksom en starttid och sedan slutar man är färdig. På det andra stället jag var på jobbade man bara den norska heltiden vilket är 35,5h/vecka och är jag här för att jobba och tjäna pengar känns det lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela