Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det nya palatset

Publicerad 2014-06-03 10:24:05 i Vanlig vardag,

Igår var jag och fixade på det som fått all kärlek från stalldelen vi brukade kalla palatset. Jag hjälpte till. Det var lite som ett byte: Fixa lite här så fick jag hjälp med flyttningen. Det har blivit sådan skillnad mot hur det såg ut från början.
 
Jag planterade om tomatplantor
Rensade ogräs i runda rabatten
Rensade ogräs i jordgubbslåda
Gjorde en ny rabatt. Blev den inte fin?
Jag tycker det börjar se trevligt ut. Betänk att hon gjort ALLT på den här lotten. Hon har haft hjälp, men den var bokstavligen endast fylld med ogräs när hon tog över den.
Visualisera när allt "skräp" är på rätt plats och inte längre är skräp.
En stor altan har hon också fått. Lite tak över huvudet fick vi. Hihi! =)
Nu bär det av mot mitt forna hem. Idag ska möbler köras till Skopan i Väsby. Regeln gällande vad som ska behållas är: Det som är dyrare att fraktas än att köpa nytt på IKEA köps nytt på IKEA senare. Enkelt va. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela