Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bit efter bit: Idag slutade jag på jobbet!

Publicerad 2014-06-02 21:25:03 i Vanlig vardag,

Jag kommer närmre och närmre målet att åka till Norge. Det är liksom första anhalten till det slutgiltiga målet. Jag kan säga att det känns i kroppen. Alla spänningar som jag uppenbarligen gått runt med. Det ska bli så jävla skönt. När man gör ett sådant här avbrott i det liv man levt kommer så mycket upp till ytan. En efter en gör jag mig av med idioter också.
Jobbet slutade jag på idag. Det var skönt. Jag är så sjukt trött nu att det känns som att kroppen ska lägga av snart. Jag kommer att klara det här, men jag är bara sjukligt trött. Natten mot lördag kom jag i säng kl 2 på natten och mot söndagen parkerad jag bilen kl 00.30. Det här ska nog bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela