Real Time Analytics

Livet På En Kant

Älskar att vara här

Publicerad 2014-06-20 12:19:49 i Vanlig vardag,

Det här stället blir bara bättre och bättre. Jag njuter av varje sekund och jag har så otroligt roligt. Nu har jag levt tillräckligt länge för att ha lärt mig uppskatta saker i livet tillräckligt. Jag är så sjukt glad att jag kom just hit.
 
Det här blir en jobbhelg, som typ alla andra hoppas jag. Jag är ju i första här för att just jobba.
 
Nej, nu ska jag chilla lite. Mitt största problem just nu är att jag inte är van att ha någon som helst fritid över och det är just det jag har här. Vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela