Real Time Analytics

Livet På En Kant

Time for a date! Dags att bli spenderad på

Publicerad 2014-07-05 20:04:45 i Vanlig vardag,

Dags att bege sig iväg då. Mr Ögongodis frågade ju igår när jag slutade idag och jag sa att jag skulle vara färdig till kl 20 iaf. Mycket riktigt. Jag är både färdig och har hunnit göra middag (och efterrätt). Jag vet faktiskt inte ens om han kommer, men mina alternativ för kvällen är att titta in i datorskärmen/vita väggen i rummet eller går på den ev daten och tittade på the man of the men. Ni fattar själv att valet inte var så svårt.
 
Till saken hör dessutom att om han nu mot all förmodan inte skulle dyka upp (vilket han förmodligen ändå gör eftersom han är man och har en förhoppning om att få " dip the dick") har jag andra vänner där.
 
Jag fullkomligt älskar också det nya uttrycket "bli spenderad på". Det är SÅÅÅÅ mycket bättre än att bli bjuden. Det klingar liksom bättre och den som myntade uttrycket borde få nobelpriset i litteratur för sin enastående språkutveckling.
 
Ikväll ska jag bli spenderad på, hände fö även senast i torsdags, när vi drack drinkar, så det är liksom nästintill vardagsmat här. Det är liksom bara att njuta och passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela