Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sad face is on!

Publicerad 2014-07-13 09:53:41 i Vanlig vardag,

Jag har känt mig nere i typ en vecka nu. Igår insåg jag varför. Det är inte ok. Idag blir det sad face on sedan ska jag göra något åt det.
Hinner inte skriva mer nu jag börjar snart jobba. Tar man bara lite action åt rätt håll och fokuserar på att göra rätt sak löser sig allt. Vända negativt till positivt. Det blir ändå som båda önskat. Nu när jag tänker efter blir det ändå bättre. Livet löser sig.
Fick en bild på hummelguttarna igår.
Ser ni någon skillnad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela