Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känner mig uppvaktad

Publicerad 2014-07-05 01:19:04 i Vanlig vardag,

Alltså jag dör, så snygg den mannen är. Han har liksom ALLT. Utseende, charm, ögon, kropp, ja, allt förstår ni. Dessutom känner jag mig uppvaktad av honom. Han är charmig. Idag kom han förbi på jobbet en sväng strax innan vi stängde. Jag väntade på en annan så jag fick en snick snack med honom. To bad, mitt hjärta har fångats av annat och det är svårt att bräcka den barriären. Nåväl, vi får se vad framtiden har att utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela