Real Time Analytics

Livet På En Kant

Först att flytta!

Publicerad 2014-07-25 01:32:00 i Carte D´espoir,

Jag tror att jag bestämt mål för första flytten. Nu är det inte jag som flyttar först utan det blir Espen. Jag vet inte hur vi kom fram till att det skulle bli hans namn, men nu blev det så.
 
Jag har inte skrivit många gånger om Espen här, men ni kan få en bild.
 
Jag körde ju en liten hot or not på facebook och fick bara hot som svar. För att kunna ha kvar honom behövdes en förändring och den som söker skall finna. Här är iaf den söta rara lilla hingsten. Det kommer att bli en långtripp och jag vette tusan hur jag ska lösa det, men det kommer att gå. =D
 
Vem tycker ni han är mest lik? Hoppan eller Ante?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela