Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens äventyr

Publicerad 2014-07-30 23:16:08 i Vanlig vardag,

Idag blev det verkligen en tur värd att upplevas.
 
På vägen till målet fick vi uppleva en fantastisk morgon i vackra Norge.
 
Nya vyer och hemligheter väntar bakom varje hörn.
 
Tänk att bo med den här utsikten. Tror ni att man någonsin blir hemmablind?
 
Som hämtat ur en sagovärld.
 
Helt plötsligt kunde vi urskilja målet. Någonstans ovanför molnen.
 
 
Och mot molnen körde vi!
 
 
Den här bilden var en av mina favoriter bland de jag tog idag. Jag vill poäntera att jag aldrig photshoppar några bilder jag lägger ut. ALLA bilder jag lägger ut är alltid oredigerade.
 
Det här var en annan favorit.
 
Mer bilder kommer imorgon...... det här var bara början. =D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela