Real Time Analytics

Livet På En Kant

Alla har vi rädslor - var ska jag bo?

Publicerad 2014-07-24 00:17:17 i Vanlig vardag,

Jag tog tag i en idag, sedan jobbar jag med en annan. Tveksam till att den kommer att ge med sig snart, men det får ta sin lilla tid. Allt har sin tid och plats.

Den första rädslan är egentligen bara löjlig. Jag vet inte ens vad den bottnar i och i praktiken är den rent materialistisk. Det gör det dock inte lättare. Nu har jag iaf påbörjat den och jag tror att det kommer att gå bra. Min tidigare erfarenhet inom området tänker jag använda och det kommer nog gå bra i slutändan.
 
När jag väl är förbi fas ett i den här rädslan är jag övertygad om att det kommer att släppa helt. Det är mitt kall, min väg ut och jag är äntligen på väg framåt mot det jag vill.
 
Jag har funderat mycket den senaste tiden på om det är Norge, Holland eller även Sverige jag ska bo. Det sistnämnda finns inte längre som alternativ. De andra två funderar jag mellan just nu och det är olika saker som talar för respektive plats. Planeringen inför framtiden är iaf Holland för det är bäst att planera för det. Varje dag väljer man var livet ska ta en och just nu flyter jag bara med. Vägen framåt är en öppen bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela