Real Time Analytics

Livet På En Kant

Update Simon

Publicerad 2014-01-15 17:28:35 i Vanlig vardag,

En liten snabb update på Simon.
Han har ju tagit det ganska lugnt. Ibland kör jag bara på känslan och vet jag inte vad jag ska göra inväntar jag till att svaret kommer till mig. Det har det gjort med Simon. Jag kan berätta lite grundligare senare. Han såg iaf 10 gånger fräschare ut nu och hade ett helt annat rörelsemönster. Jag har kommit på hur jag ska arbeta med honom och nu börjar det kännas rätt att sätta igång. Han verkar också ha växt en del under tiden han stått här. Jag ska fixa bild och en liten videosnutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela