Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ett första veterinärbesök

Publicerad 2014-01-10 22:55:11 i Vanlig vardag,

Nu har veterinären varit här gång 1. Hon kommer tillbaka på måndag igen för vidare utredning. Du blir det röntgen eller blodprov för att kolla värden på hästen.
Det var många frågetecken. Fång går inte att utesluta eftersom hästen har puls i alla fyra. Hon visade även smärta vid böjning av kota och nedåt. Det verkade mindre bra och vi lär isf få remiss till Täbykliniken.
Får se hur det går på måndag. Just nu har hon boxvila, om inte annat för att vila upp sig över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela