Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bilder på Simon från igår

Publicerad 2014-01-26 08:34:07 i Vanlig vardag,

Här kommer lite bilder på Simon från igår. Han ser verkligen lite annorlunda ut mot när han kom. =)
 
Han ser lite tunn ut på översta bilden, men han blir finare och finare.
Simon kan visa på stor galopp!
Samtidigt som han faktiskt kan samla lite. 
Han är ju inte särskilt markbunden.
På bilden ovan ser man hur han lägger vikten på innerbog istället för att använda det inre bakbenet för att bära upp sig. Jag ska jobba på det. På bilden nedanför går han lite bättre igen. Han är ju trots allt bara 5 år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela