Real Time Analytics

Livet På En Kant

Att våga vara happy

Publicerad 2014-01-07 22:24:41 i Vanlig vardag,

Idag var en sååå bra dag. Jag träffade en viss person och han får mig bara så happy. Jag hittar inget svenskt ord för känslan utan jag känner mig just bara happy. Ju mer jag pratar med honom desto bättre tycker jag om honom. Det bara är så. Det svåra i allt det här, vet ni vad det är? Jag måste våga tillåta mig själv att känna denna lycka.
Leendet jag fick innan jag åkte ska jag leva på i flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela