Real Time Analytics

Livet På En Kant

Är det bara en känsla? (Tips till alla män)

Publicerad 2014-01-30 08:26:23 i Vanlig vardag,

Den senaste tiden har jag ju känt mig överöst med män. Känslan har redan infunnit sig för dagen då den startade med ett sms medan jag låg i sängen. Lite oväntat faktiskt. Nu spelar det kanske ingen roll vad det stod i smset, någonstans är det ändå min känsla som räknas. Om det bara är en känsla, eller om det verkligen är något kvittar faktiskt. Det är ju ändå jag som är huvudpersonen i mitt liv och där är min känsla viktigaste. Kvällen avslutades med sms från en annan. Det var ju toppenkillen som dök upp från ingenstans. Helt plötsligt inser jag det här med att skicka in en ansökan. Till alla män där ute: Vi uppskattar verkligen när ni skickar en ansökan när ni vill något. Den här killen frågar om han får ringa exv. Jag vet det låter absurt, men man känner sig verkligen respekterad och omtyckt. 
 
Vi får väl se vad som händer idag. Hihi! I will be back......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela