Real Time Analytics

Livet På En Kant

This is my life! Vill du göra ett byte?

Publicerad 2014-02-07 00:09:59 i Vanlig vardag,

Kommer till jobbet och schemat ser ut som 1630-2115. Lagom, eftersom jag börjar igen kl 0730. Trodde jag ja! När jag kollar närmre har det blivit något fel och mitt schema har uppdrag fram till kl 2245. Nice! Bara att jobba till dess då.
Hem efter 2245, natta hästar och ta in 2 st. I säng!
Upp lagom så att jag hinner vara på jobbet kl 0730 på morgonen. Komma ihåg att ta med hästtransporten till jobbet på morgonen. Sluta kl 1230, hämta hö som jag bokat in hos bonden kl 13, hem, mocka, rulla ut hö till alla hästar.
Kl 1615, vara på plats på jobbet igen. Jag bör, förutom stallet ha hunnit duscha emellan. Suck!
Jobba till 2115. Hem och dö! Har ni andra förslag på vad jag kan göra när jag kommer hem så meddela mig gärna. 
Puh!
I love these days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela