Real Time Analytics

Livet På En Kant

Medryttare som ska provrida idag.

Publicerad 2014-02-12 08:21:15 i Vanlig vardag,

Idag kommer det en medryttare som ska provrida. Jag hoppas naturligtvis att det är något som ska passa. Hon kommer vid 10 och innan det tänkte jag motionera Simon och mocka mina boxar. Eftermiddagen tänkte jag ägna åt att städa lite hemma, vila inför en kväll på jobbet och sedan handla lite mat. Det ekar tomt i kylskåpet nu. Jag har varit så totalt ointresserad av att åka till affären senaste veckan. Det är ju lätt om man har en butik nära, men när man bor på landet gäller det att planera sina inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela