Real Time Analytics

Livet På En Kant

En provridning senare....

Publicerad 2014-02-12 14:58:22 i Vanlig vardag,

Jag tycker det gick bra idag på provridningen. Min "halta" häst såg superfräsch ut. Nu är hon som vanligt. Hon rör sig verkligen trevligt. Det blir kanske en film snart. Det enda man kan se från "hältan" är att hon verkar vara sned i hela ramen. Det går ju att fixa med träningen. Det är bra att titta på ibland för då ser man vad man behöver jobba på. Jag ska sätta in henne på lite tömkörning också. Hon är ju tränad väldigt mycket med det. Ibland bara tömkörning faktiskt.
 
Nej, nu blir det snart jobbet igen. Känns surt att åka och jobba när jag skulle kunna spendera kvällen med vad som mer och mer börjar likna mr perfect. Jag hittar liksom inga fel och jag har redan gått igenom listan en gång. Han är liksom bara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela