Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snabb uppdatering = <3 Hugo

Publicerad 2014-12-10 23:00:05 i Vanlig vardag,

Ja, alltså jag känner att jag borde skriva lite så den här bloggen inte dör ut helt. Grejen är väl att jag inte har så mycket att skriva om.
 
Ni kan iaf få en bild på den nya lillprinsen Hugo! Han är sötast i världen och charmar alla. I övrigt så jobbar jag bara. Ha det gött! Det blir en ny uppdatering om ett tag igen, sedan lugnar det nog ner sig och en liten resa är inplanerad snart till rolig ort. =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela