Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vill ni ha ett smakprov på en del av den andra beställningen jag gjort?

Publicerad 2014-08-14 12:12:38 i Vanlig vardag,

Jag är bara så nöjd med vad jag beställt. Det här kommer bli så sjukt bra. Det känns lite som att man blir kär i sakerna man köper in.
 
Jag kan erkänna att det inte är helt lätt att kommunicera med de man beställer av, de är uppenbarligen inte så bra på engelska, men det väger liksom upp med det man får istället. Wow!
 
Ni får väl kommentera om ni vill ha bilder publicerade på vad som kan tänkas ligga i nästa paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela