Real Time Analytics

Livet På En Kant

Största irritationsmomentet ever!

Publicerad 2014-08-26 11:42:50 i Vanlig vardag,

Alltså jag är arg, irriterad och upprörd. Hur kan någon vara SÅ korkad????
 
Han som skulle leverera mitt paket med alla hästsaker idag ringde för ett tag sedan och det är länge sedan jag pratade med en så fruktansvärt korkad människa. Herregud!!! Han försökte typ få det till att jag skulle lösa problemet med att han tagit fel paket dvs mina, när han kör åt ett helt annat håll. DHL i Sverige har ALLTID varit bra och levererat snabbt som attans, men DHL i Norge får väl representeras av nöthjärnan jag pratade med för en stund sedan. Jävla pucko, han avslutar samtalet, som jag för övrigt önskade att jag spelat in, med "Nej, jag känner den." när jag försökte förklara att hans uppgift var att leverera mina paket och hans problem att lösa.
 
Nej, nu känns det nästan skönt att lämna detta landet.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela