Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om en timme bär det av mot Hamburg

Publicerad 2014-08-29 03:57:26 i On the road,

Jag sitter nu på ett Mc Donalds inne på Aarhus jernbanestasjon. Det var praktiskt eftersom det var nattöppet. Jag är dödligt trött. För första gången i mitt liv kommer min frukost att bestå av hamburgare. Den här resan tar oanade svängningar. Jaja, äta måste jag och jag måste tänka praktiskt. För det första är jag hungrig redan nu. För det andra vill jag boka jetten hela vägen till Hamburg eftersom jag har en omstigning på 5 minuter under förmiddagen och det känns ovärt att missa den.
 
Sedan måste jag tänka på att jag kommer till Hamburg vid 10.14 och det är inte förrän då jag kan växla pengar vilket betyder att jag inte har några kontanter på tåget. Nu blir det iaf frukosten.
 
Som det ser ut än så länge får Aarhus stå för den korkade vakten som skulle hjälpa mig flytta väskan fast jag sa nej och lyckades ha sönder handtaget så att det gick av. Det här känns stabilt - eller kanske inte. Min stigbygel/bältesanordning håller iaf för att styra väskan från ställe till ställe. Jag har redan räknat ut att jag kan fixa vagn på de större stationerna sedan. (y)
 
När jag slutar skriva här vet jag inte när jag kan uppdatera nästa gång, men en given sak ni kommer att få se senare under dagen är naturligtvis soluppgången som jag nu kommer att få uppleva från ett tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela