Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag är ingen bra dag

Publicerad 2014-08-21 14:42:37 i Vanlig vardag,

Jag har fan lite ångest nu alltså. Jag vet inte om det är ångest för att flytta, vara ute på öppet vatten med oviss framtid, eller helt enkelt det att ena paketet jag väntar hit lär antagligen komma fram efter att jag planerat att åka. 
Ja, jag tror att ni också skulle ha haft ångest, men det kanske är meningen att jag ska stanna en dag till. Jag har redan kontaktat de paketet skickas med så det är lugnt
 
Just nu ser det liksom ut så här angående mitt paket. Det blir väl lite av en följetong......
 
Result Summary
 Waybill: Arrived at Sort Facility DELHI (NEW DELHI) - INDIASign up for shipment notifications
Thursday, August 21, 2014 at 1:20 PM
Origin Service Area:  DELHI (NEW DELHI) - KANPUR - INDIA 
Destination Service Area:  GARDERMOEN - OSLO - NORWAY
Estimated Delivery: 
Wednesday, August 27, 2014 
By End of Day

 
1 Pieces
 
 
Thursday, August 21, 2014LocationTimePieces
4 Arrived at Sort Facility DELHI (NEW DELHI) - INDIA DELHI (NEW DELHI) - INDIA 1:20 PM
 
 
Wednesday, August 20, 2014LocationTimePieces
3 Departed Facility in DELHI (NEW DELHI) - INDIA DELHI (NEW DELHI) - INDIA 11:24 PM
 
1 Pieces
 
2 Processed at DELHI (NEW DELHI) - INDIA DELHI (NEW DELHI) - INDIA 11:23 PM
 
1 Pieces
 
1 Shipment picked up DELHI (NEW DELHI) - INDIA 8:35 PM  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela