Real Time Analytics

Livet På En Kant

Från "Harry-turen" idag.

Publicerad 2014-08-31 00:00:42 i Vanlig vardag,

Idag var vi på Harry-tur över till den Tyskland. Imorgon blir det också Tyskland, men då istället Köln och Spoga-mässan. För er som inte vet är Spoga-mässan ungefär hästprylsporr.
 
Här är lite bilder från Harry-turen.
 
 
 
Jag blev nästan sugen på att köpa kött när jag gick förbi den här charken. Alltså fatta hur fräscht köttet var.
 
Vin och sprithylla finns i typ varenda butik.
 
Och ännu mer hästar finns det. 
 
Här är en random bild jag hann ta från den närmaste staden. Jag vet inte om det kallas stad eller by.
 
Lite dålig kvalitet på den första av bilderna på det här utestället, men känner ni inte känslan av att sitta där en varm sommarkväll?
 
Samma ställe fast lite närmre och från andra sidan.
 
Här kanske någon av tottolottosarna ska få bo, och de har visst hagar i Holland...... =P
 
 
Från det här stället ville jag gå när jag väl kommit in. Snacka om matporr. Det här var hemma i gårdsbutiken Totally Eco. Hela affären är full av ekologisk mat. Perfekt för mig. De hade även frukt och grönt, schampo, ja allt du kan tänkas behöva utom kött och fisk. 
 
 
Kokosolja i massor....
 
Dadlar har jag tittat efter hemma. Nu finns det hemma. Tjoho!
 
Här är min eko-låda som jag köpte för 5 Euro, deluxe, deluxe. 
 
 
Ja, ni förstår väl att det känns bra. Jag är dock inte riktigt van vid standarden här ännu, jag återkommer till det. Allt det här känns dock nyttigt för mig och jag tror att det är bra att jag vänjer mig.
 
Det kommer att bli bra och på många sätt behöver jag det här som person. Det ger mig nya perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela