Real Time Analytics

Livet På En Kant

Erbjuden ännu ett jobb!

Publicerad 2014-08-20 12:37:05 i Vanlig vardag,

Hur ska jag göra nu?


Jag blev erbjuden jobbet jag verkligen, verkligen vill ha, men det ligger på fel plats. Jag har verkligen inte planerat för att åka just till den platsen. I dagsläget har jag varken bostad, eller annat där. Jobbet i sig skulle vara precis det jag önskat jobba med, men det känns så fel att bo på den änden av landet. Nu har jag ju planerat och fixat för att åka till den södra delen av landet. Nåväl, allt har väl en mening och om inget annat händer, något slumpartat, blir det den södra delen av landet.  Jag ger det några dagar. Om bostad och allt löser sig av sig själv så kanske det är meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela