Real Time Analytics

Livet På En Kant

En liten kvällspromenad

Publicerad 2014-08-07 22:15:39 i Vanlig vardag,

Jag tog en liten kvällspromenad förbi en affär. Jag behövde skingra tankarna lite, som tur är har jag en mycket bra person att prata med. Snacka om att denna persons sätt att se på saker förändras mitt tänkande och inställning. Person får mig att se positivt och långsiktigt på saker. Vissa vänskaper är gjorda för hela ens livstid.

Jag hittade en liten ljugarbänk på vägen hem. Norge-resan för den här gången har passerat mer än hälften av tiden. Nya saker väntar. Nya mål och äventyr. Om ni bara visste hur galet stort det ena målet är skulle ni tycka jag är galen, men det känns lite som att spela och få sina procents chanser att vinna eller lägga sig ner och dö(rent bildligt alltså). Jaja, jag lovar att jag vid sidan av ska skriva om hur galen jag egentligen är och när jag nu lyckats om typ två månader ska publicera även detta.





utsikten från min ljugarbänk för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela