Real Time Analytics

Livet På En Kant

Boka flygbiljett

Publicerad 2014-08-13 13:22:42 i Vanlig vardag,

Snart blir det till att boka flygbiljett. Lite krångligt var det då jag inte får något norskt bankkort förrän i september, man var tvungen att ha 3 löner in på kontot innan man fick ett kort. Flygblijetten blir som en start på nya äventyr. 
 
Det ska kollas på stallplatser i "nya" landet, besöka superstor hästsportmässa, träffa nya vänner och se på ny bostad. Jag har löst en massa saker inför den kommande flytten också. Saker som tett sig som nästintill omöjliga börjar helt plötsligt torna upp sig som möjliga scenarion. Inget är omöjligt. Det är bara våra tankar som hindrar oss. Även om du börjar från botten av ett berg är det möjligt att bestiga. 
 
Det här ska iaf bli sjukt roligt med den kommande resan. Den innebär en nystart för mig på många plan. Inte alls vad jag tänkt från början, men följer man bara när planen ändras går alltid saker att genomföra. Jag brukar tänka att vad som än händer är det den snabbaste vägen för universum att ta mig till mina mål.
 
Nu ska jag  åka och äta "lunch". Jag tar väl lite bilder åt er då det är en oupptäckt plats för mig här i Norge. Alltid lika spännande...... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela