Real Time Analytics

Livet På En Kant

Allt blir nog bra!

Publicerad 2014-08-22 11:46:49 i Vanlig vardag,

Nu är båda mina paket på väg till Norge, det här gick ju inte riktigt som planerat eftersom båda paketen kommer till Norge EFTER att jag skulle ha lämna landet. Nåväl, vilken tur att jag inte bokat biljetten......
 
Jag får helt enkelt stanna kvar någon dag till innan jag reser vidare mot Holland. Allt blir nog som det ska till slut.
Paketen är iaf på väg och det är huvudsaken. Det enda som är irriterande är att jag har en sak som jag så gärna vill göra på söndagen. Det är iaf 3 dagar jag har på mig att resa vidare och det blir nog bra.
 
Det sjuka är att paketen lyckats hamn på exakt samma rutt. Vad är oddsen liksom? Haha, det känns iaf säkert så nu är det bara att invänta. Har jag tur kommer de tidigare än beräknat vilket alltid har hänt med DHL tidigare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela