Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ridstövlar sålda - nu ska det beställas kavajer

Publicerad 2014-04-02 20:28:29 i Vanlig vardag,

Jag sålde ridstövlar idag och är sugen som tusan på att beställa hem tävlingskavajer nu. Jag kunde köpa samples av en modell med omgående leverans och det skulle vara toppen. OM de är vad jag vill ha för att sälja kommer jag köpa fler. Jag har tittat länge på kavajerna och bestämt mig för 3 modeller som jag tycker är passande.
 
Skjortorna har jag sålt en del av redan. Jag ska ta tag i det sedan. Ni vet ju iofs inte att jag ligger sjuk hemma idag, men så är det. Jag var till läkaren i morse, men de hittade inget. Det är bättre att ta det säkra för det osäkra har jag lärt mig.
 
Här är iaf skjortorna som jag har hemma för omg leverans.
De kostar bara 50;- för den som vill fynda. 100% bomull
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela