Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu ska jag sätta igång jobbsökandet på allvar

Publicerad 2014-04-10 23:09:07 i Vanlig vardag,

Jag har nu fått båda min referenser och ska sätta igång jobbsökandet. Förutom det blev jag dessutom inbokad som VIP-ansvarig under elitloppet. Det i sig tycker jag är en värdefull merit. Jag är liksom självskriven på den platsen nu känns det som. =)
Schysst med bra lön i slutet på juni också. Då har jag redan åkt över till grannlandet för att jobba. På något sätt känns det som en semester att åka och jobba röven av sig för att tjäna ihop en del pengar. Det känns som semster bara för att kunna få sovmorgon emellanåt. Eller typ varje dag. Ett av de jobben jag kommer att söka är ett där man börjar senare på eftermiddagen. 
Jag tänkte lite på det. Efter att ha haft VIP-tältet borde jag snabbt bli förpassad till den finare avdelningen på ena restaurangen, den jag helst vill jobba på. Den andra känns dock som ett säkert kort då de hade 40 platser. Fördelen med att inte jobba i Oslo är bostadsmöjligheterna. De är betydligt bättre och definitvt billigare. 
 
Nu måste jag nog ändå sova. Imorgon har jag massa att göra. Bla lite extrajobb som ska betala min flygbiljett till mitt kommande boende. Hihi! Jag har väl fortfarande inte berättat var det ska bli????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela