Real Time Analytics

Livet På En Kant

När rädslan byts ut till...

Publicerad 2014-04-05 23:55:27 i Vanlig vardag,

...ja, jag vet inte vad. Ett oändligt pirr. Just nu är det så sjukt jävla spännande. Snart ska jag boka en flygbiljett hoppas jag. Jag är pirrig bara av det att jag vet att jag kanske ska få boka denna biljett och vad det faktiskt kan leda till. Herregud alltså! Är det så enkelt? Tänk om allt bara, ja, löser sig. Vad fan gör jag då? Då måste jag ju köra. Det är ju en dröm liksom. 
 
Nej, herregud. Jag måste nog ta och sova. Det här blev nästan för mycket. Ibland i livet ska man ha en jädrans massa tur, näst efter det måste man ha modet att våga, både att våga göra det och att våga förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela