Real Time Analytics

Livet På En Kant

När allt bara löser sig!

Publicerad 2014-04-10 08:12:17 i Vanlig vardag,

Ibland, när det är meningen att saker ska ske, då liksom, bara löser sig allt eftersom. Jag ville flytta. För att flytten ska vara möjlig behöver jag jobba i Norge över sommaren, tjäna en slant extra. Sedan, för att jag ska kunna flytta behöver jag dessutom ny bostad, nytt jobb och plats för häst. Det är mycket och krångligt faktiskt. Speciellt när man inte kan vara på plats direkt och när man från dag 1 har nya utgifter som ska betalas med hyra etc. Nu är det så här, att när det är meningen att något ska ske då löser sig ALLA sådana här saker ändå.
 
Jag har reservplaner för att det ska fungera till en början. Jag behöver faktiskt flytta innan jag skaffar jobb och det kan bli lite klurigt, men, men. Problem solved. Jag kommer dessutom att kunna leva på min "norska" lön till en början utan att gråta ihjäl mig. Det är så här det ska gå till.
 
Det gäller att lita på attraktionslagen! På något sätt är det väldigt nära nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela