Real Time Analytics

Livet På En Kant

Making progress - 2!

Publicerad 2014-04-03 11:10:19 i Vanlig vardag,

Efter Bruno var det Simons tur. Vad fantastiskt han har gått framåt. Jag kände hur roligt det är att jobba med en häst ur ett positivt perspektiv. Samtidigt som jag hade Simon ute på ridbanan var det en annan som också tömkörde och in
hennes häst var hårt inspänd och pisken ven nästintill konstant. Själv använder jag sällan pisk. Den är ju egentligen en förlängning av armen, men mina hästar vet att en arm ut betyder framåt. Jag har helt enkelt bara skippat förlängningen. Simon har iaf lärt sig en massa och jag behövde inte tillrättavisa en enda gång utan kunde bara berömma. 10 guldstjärnor till Simon idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela