Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite av en fegis

Publicerad 2014-04-08 23:10:56 i Vanlig vardag,

Jag känner mig lite som en fegis. Jag har fortfarande inte vågat gå och säga upp stallet. Det är ungefär som att jag sitter och väntar på att någon ska komma och säga "Nu, nu är det klart. Allt är fixat. Det är bara å köra." Det fungerar inte så. Jag måste göra det själv. Det står flera och hänger på låset och vill hyra stallet. Det vet jag. Det är ju inte mitt problem egentligen. När jag sagt upp stallet är det som klart. Jag måste göra något annat. Herregud säger jag. Det känns som världens största kliv i livet. Jag har gjort det förut och jag tänker göra det igen. Vad är det jag tvekar om. Jag vet att jag löser allt. Jag kan allt. Även det omöjliga.
 
Nu måste jag sova. Snart börjar count down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela