Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag har jag tjänat 3000:- och jag var inte på arbetet

Publicerad 2014-04-13 23:50:17 i Vanlig vardag,

Idag var en bra dag. Jag tjänade 3000:-. Det var den bästa dagen på länge och vet ni vad? Jag satte inte min fot på mitt vanliga arbete. Det här var bara extrapengarna till semesterkassan. Har ni hört något så sjukt?
Nåväl, det artar sig iaf med affärerna och min nästa plan är att skriva en e-bok om hur man driver stall och tjänar pengar på det. Nu tänkte jag inte i form av arbete med hästarna utan hur man tjänar pengar runtomkring hästarna. Det är egentligen ganska enkelt, åtminstone för mig. Jag förstår att många är kvar i gammalt mönster och inte alls ser möjligheterna som finns då man alltid enbart räknar kostnader. För att få intäkter istället behövs det lite planering och kreativitet. Vad skulle ni vara beredd att betala för att lyckas tjäna runt 1000:- på en dag istället för att behöva betala för samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela