Real Time Analytics

Livet På En Kant

Första referensen klar

Publicerad 2014-04-09 23:20:06 i Vanlig vardag,

Nu ska jag bara fixa referens nummer två till jobbet jag ska söka i Norge, eller rättare sagt jobben. Jag har hittat staden jag vill jobba och bo i under sommaren. Det är Kristiansand, Den verkar mycket bättre än Oslo. Dessutom kan man ta båten över till Danmark och vara där över dagen. Det känns som ett toppenställe att spendera en sommar. Hösten och den planerade flytten verkar också arta sig bra. Jag har bostad och plats åt hästarna. Nu lär jag leta något annat eftersom, men eftersom det är lite av en "krångligare" flytt behöver jag börja enkelt. Sedan kan jag börja bygga och utgå från det.

Det här kommer att bli SÅÅÅÅ bra. Nu ska jag bara gå och säga upp stallet så att det inte finns någon återvändo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela