Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen en ledig dag!

Publicerad 2014-04-22 11:56:47 i Vanlig vardag,

Nu kom äntligen en ledig dag. Så jäkla skönt. Det känns som att jag jobbar konstant sedan vi gjorde om schemat på jobbet. Idag ska jag passa på att njuta. Jag tänkte även påbörja projektet att rensa ur. Jag har MASSOR med kläder jag behöver bli av med och ett gäng med tävlingskläder jag tänkte sälja bort. De passar inte längre. Jag har kommit på att det mest effektiva sättet att sälja är på facebook. Det enda man behöver passa sig för är strulputtar. Jag stötte på en för ett tag sedan. Hon strulade redan innan vi börjat diskutera betalning och skulle inte betala förrän jag skickat. Jävla idiot säger jag bara.
 
Nåväl, bara att lägga ut vara igen.
 
Nu ska jag iaf börja rensa i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela