Real Time Analytics

Livet På En Kant

45 dagar kvar

Publicerad 2014-04-14 10:08:02 i Vanlig vardag,

Det är i princip 45 dagar kvar nu. 45 dagar kvar innan jag ska börja jobba i Norge. Jag har inte hittat något jobb ännu, men det kan också bero på att jag inte skickat någon ansökan ännu.
Det är också 45 dagar kvar innan hästarna ska få ny bostad. Det är lite mer oklart och känns faktiskt lite som ett problem i dagsläget. Det löser sig, det gör det alltid.
Nu ska iaf passa på att njuta när solen är framme och lukten av vår ligger i luften.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela